بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
اخبار

دیدار نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه اتکایی امین با کارکنان

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه اتکایی امین در دیدار با کارکنان این شرکت در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک همکاران، به تشریح برنامه‌ها و اهداف سال 1403 پرداختند.

این دیدار که روز شنبه 25 فروردین ماه در سالن جلسات شرکت برگزار شد، با حضور گرم کارکنان همراه بود.

در ابتدای این دیدار، یعقوب رشنوادی، نایب رئیس هیات مدیره بیمه اتکایی امین، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک همکاران، از تلاش‌ها و زحمات آنان در سال گذشته قدردانی کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال 1402، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز با همدلی و تلاش مضاعف، شاهد موفقیت‌های روزافزون بیمه اتکایی امین باشیم.

در ادامه، محمدرضا خوش کیش، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، ضمن تبریک سال نو به همکاران برنامه‌ها و اهداف این شرکت در سال 1403 را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه سال 1403 سالی پر از فرصت‌ها و چالش‌ها برای صنعت بیمه خواهد بود، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف برای تحقق اهداف این شرکت تاکید کرد.

خوش کیش همچنین از کارکنان این شرکت خواست که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت مشارکت کنند.

در این دیدار، حقیقی پناه، رئیس سابق هیات مدیره بیمه اتکایی امین، نیز به عنوان مهمان حضور داشت و ضمن تبریک سال نو به کارکنان این شرکت، برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

وی در سخنانی کوتاه، گفت: از ابتدای ورود به شرکت تغییرات رخ داده، کامل قابل مشاهده است، و این تغییرات بدون شک مرهون زحمات مدیرعامل و همکاران شرکت است و امیدوارم بیش از پیش شاهد پیشرفت و رسیدن به اهداف شرکت باشیم.

دیدار نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه اتکایی امین با کارکنان این شرکت در فضایی صمیمی برگزار شد و کارکنان این شرکت نیز با ابراز خرسندی از این دیدار، آمادگی خود را برای تلاش مضاعف در سال جدید اعلام کردند.

لازم به ذکر است که در حاشیه این دیدار احکام انتصاب ایوب کرمی سرپرست مدیریت اتکایی داخلی ، نسرین باقری سرپرست مدیریت اتکایی خارجی، الهه الماس پور سرپرست اداره مبارزه با پولشویی و زهره ماطوری سرپرست دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی توسط مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اهدا گردید.

نویسنده

مدیر سایت

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *