بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین به مناسبت عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر، عید بندگی و رهایی از بند نفس، بر همه مسمانان جهان به ویژه همکاران گرامی در شرکت بیمه اتکایی امین مبارک باد.
در آستانه فرارسیدن این عید بزرگ، ضمن تبریک و شادباش، به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ارواح طیبه شهدا درود می فرستم.
ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تزکیه نفس و تقرب به خداوند متعال است. در این ماه با استعانت از الطاف الهی و با مجاهدت در راه حق، در مسیر بندگی و کمال گام برداشتیم و حال با فرا رسیدن عید فطر، پاداش الهی را به انتظار می نشینیم.
روزهای پایانی این ماه مبارک با اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن تعدادی از عزیزانمان در سپاه پاسداران در کشور سوریه، به تلخ سپری شد. این رژیم منحوس با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه، بار دیگر چهره خبیث و ضد بشری خود را به جهانیان نشان داده است .
در این عید سعید، همراه و هم صدا با هم از حق مردم مظلوم غزه دفاع خواهیم کرد تا بار دگر جهانیان اتحاد مسلمانان جهان را به نظاره بشینند.
در پایان امیدوارم در پرتو عنایات الهی، شاهد صلح و آرامش در جهان بوده و طعم واقعی آزادی و عدالت بدور از وجود ننگین دشمنان اسلام و مسلمانان همراهمان شود.
محمدرضا خوش‌ کیش
مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین

نویسنده

مدیر سایت

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *